Компания "Шина-ДВ" - Продажа автошин в Хабаровске на avtoshina-dv.ru! Печать E-mail

 

 

In May 1935, emphasis was placed on the development of the Nissan brand, which had a huge impact on the company's marketing policy. The first corporate symbols were adopted: a red circle symbolized the rising sun, blue color - the sky. The slogan of that time was "Sincerity brings success." In 1935, the export of cars to Australia began. In those days, Datsun cars symbolized Japan's rapidly growing advantage in modern industrialization, and as proof, the slogan appeared: "The rising sun is the flag, Datsun is the car of choice." In 1939, after successful sales in the Dat car market, Nissan began building the Nissan Type 70 large cars, Nissan Type 90 buses, and Nissan Type 80 vans.

b39b83fc

Micra Автомобиль «Микра», конечно, на любителя. В России модель пользуется не слишком большим спросом. Однако при этом является абсолютным рекордсменом среди автомобилей Nissan по продажам во всем мире, так как относиться к европейскому компакт-класса. Маленькая, компактная и невероятно экономичная машина изготавливается в Великобритании и Японии. Так же как и предыдущая модель эта машина пользуется большой популярностью у женского пола. В Японии эта машина известна под именем Nissan March. Дизайн машины был разработан Японии, а интерьер европейской дизайн-студии.

FACTORIES IN EUROPE Nissan's plant in Sunderland, UK, where the Micra, Almera hatchback and Primera are assembled, is considered the most efficient car manufacturing facility in Europe. The total investment in this plant with an area of 3,035,000 sq.m. amounted to more than 1.3 billion pounds.